یزدفردا: استاندار یزد انتخابات را پشتوانه نظام اسلامی و تکمیل‌کننده بدرقه شهیدان خدمت خواند.

به گزارش یزدفردا: مهران فاطمی امروز هشتم تیرماه ضمن حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد روضه محمدیه یزد و انداختن رای خود در صندوق، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: امروز، روز بزرگی برای ملت عزیز ایران هست و امروز در واقع تکمیل‌کننده بدرقه شهیدان خدمت و در رأس آن‌ها شهید جمهور حضرت آیه الله رئیسی و همسنگرانش است.

وی ادامه داد: انتخابات پشتوانه نظام اسلامی ماست، به عبارتی به پشتوانه این حضور است که پیشرفت در کشور اتفاق می‌افتد و به پشتوانه این حضور و مشارکت مردم هست که تهدیدات از سر مملکت رفع می‌شود و در بستر همین مشارکت است که مشکلات کشور قابل حل است.

استاندار افزود هر زمان که میزان حضور مردم پررنگ‌تر بوده، مسائل بهتر حل شده است و انسجام ملی، امنیت ملی و آبروی ملی و بین‌المللی کشورمان افزایش پیدا کرده و تهدیدات ما هم کم‌تر شده و برعکس، هر زمانی‌ که این حضور کم‌تر بوده طبیعتاً تهدیدات، تحریم‌ها و فشارها افزایش پیدا کرده است بنابراین مسئله مشارکت و حضور مردم بسیار مهم هست و مردم عزیزمان این رI می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در همه انتخابات‌ها حضور داشته و امروز نیز زمینه حضور گسترده مردم عزیز قابل مشاهده است و ان‌شاءالله سایر عزیزان هم هر چه سریع‌تر و در همین ساعات اولیه رأی گیری در پای صندوقهای رای حضور پیدا می‌کنند که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

فاطمی در پایان نیز متذکر شد: کسانی هم که هنوز تصمیم نگرفتند، ان‌شاءالله برای ایران و برای اسلام حضور پیدا کنند و درواقع رأی خودشان را در صندوق‌ها بریزند و رئیس جمهوری شایسته و صالح و اصلح را برای کشورمان انتخاب کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا